Welcome To My Blog! Do follow me , I'll hit you back . Tq :)

Tuesday, May 1, 2012

SUKA DUKA KAMI #15 ( luahan hati irwan selepas post #14 )


ASALAM … WELCOME TO MY BLOGGER

Hey… korang dah bace post aku yang sebelum ni kan ??.. k ramai yg cakap .. dieorg nangis bace post aku :’( … ermm post tuh khas ditujukan untuk buah hati aku .. irwan …..
Tak sangke pulak irwan balas …. :’)

Aku on9 facebook n bukak wall … aku terus menangis … menangis sebab bahagia … menangis kerana jawapan yang aku cari dah ada … menangis kerana terharu dengan setiap bait-II ayat kau :(

IRWAN :
ketahuilah sayang,
tiada yang paling membahagiakan,
bila dirimu membuatku tersenyum,
bila manjamu membuatku terkesima,
indahnya wajahmu tak pernah lekang diruang mataku.

kubingkisan hati ini ku hadiah kepadamu,
biarpun tak semahal intan berlian,
namun keikhlasan hatiku tak ternilai dek luasnya lautan,
daku menyayangimu segenap ragaku,
daku menyintaimu sepenuh hatiku,
jangan diragui kesetiaanku,
tak terdetik hati ini ada yang lain,
kerana namamu terukir indah selamanya dihatiku.

maafkan aku jika masaku membuatkan dikau terasa,
maafkan aku jika kata-kataku menguris hatimu,
maafkan aku jika aku tak mampu seperti dirimu inginkan,
namun ketahuilah...setulus hati ini,
tiada yang lain hanya dirimu sayang.


Then die bagi gambaa ni :’(



Thank's syg .......  aku syg kau ... :'(

1 comment:

Post a Comment