Welcome To My Blog! Do follow me , I'll hit you back . Tq :)

Monday, April 30, 2012

SUKA DUKA KAMI #14 ( rintihan hati )



Asalam .. welcome to my blogger :’3


Setiap mase pasti ade pertengkaran … punca nya hanya kerana bende sekecil kuman tu yg kite gaduh …
Kadang-II aku terase dengan sikap dingin kau yg tibe-II dtg tu …
Knape kadang-II aku rase yg kite ni makin renggang ??.. hmm …
Mungkinkah sebab tiada waktu untuk aku luang bersame kau dan kau pula sibuk bekerja seperti aku ??

Setiap hari ade sahaje salah yg cube kau cari … atau pun aku yg cari …
Ade jee yang kite nak bergaduh .. knape mesti jadi macam ni ??
Mane hilangnya sikap sabar kau ??.. mane pergi nye kefahamn aku terhadap kau … ermm :’(
Semua nya makin hari makin hilang … setelah satu .. satu ….

Aku rindu senda gurau mu ..
Rindu akan senyuman mu ..
Mane hilangnya kesabaranmu buatku ??
Mane hilangnya semangat mu untuk lalui keperitan hidupmu ??
Dulu kau begitu tabah melalui semua ini …

Tapi kini..
Kau seolah-olah berputus asa …
Sedarkah kau bahawa aku masih ada bersama kau ??..
Biarpun terkadang hati ni terguris dengan kata-II mu …
Namun ku bersabar untuk cuba memahami mu …
Tapi tidakkah kau cuba memahami ku juga??...
Fahamilah yang aku kini rasa kekosongan …

Sering sahaja rasa bersalah menerjah hati aku …
Kerana kau akan ungkit segala apa yang aku lakukan dan kesalahan aku yg dulu ..
Berulang kali ku cuba mengalah … 

Tapi mengapa bila aku inginmengakhirkan pertengkaran ..
Kau akan menangis … lalu melepaskan semuanya beban mu kepadaku …
Aku faham keadaan mu ..

Tapi .. pintaku hanya sementara …
Aku ingin mennagis di bahu mu sepuas-puas hati aku ….
Kerana hati ni sudah tidak kuat menahan derita ini …

Hanya sekali aku pinta …
Izinkan aku memelukmu sekuat hatiku …
Hanya sekali juga ku mohon..
Dengarlah rintihan hati aku buat seketika…
Bahawa aku juga tersiksa dengan semua dugaan ini …

Aku juga melahirkan senyuman demi membuatmu lupa akan segala masalahmu …
Tapi sadarkah kau bahawa hati ini menyimpan seribu tanggisan yang kian lama aku menahan ??
Bilakah semua dugaan ini akan berakhir ??...

Aku rindukan segala kenangan bahagia kita pada pertama kali pertemuan kita …
Disaat kau belai rambut ku mesra …
Disaat kau memelukku tiap kali aku kalah dengan takdir yang harus aku lalui …
Disaat kau hapuskan airmata aku dengan segala tawa mesra mu ….

DIMANAKAH SEMUA INI ??... satu ku mohon … fahami aku jua ….
Hanya seketika sahaja sudah cukup untuk aku bangkit bersemangat semula …
Hanya seketika ………….. :’(


1 comment:

Unknown said...

sabar la ek awak..biasalah letew setiap perhubungan tu ada pasang surut nye..

Post a Comment