Welcome To My Blog! Do follow me , I'll hit you back . Tq :)

Thursday, March 22, 2012

SUKE DUKE KAMI #6

Asalam ...
Hey cimet ... (talk to myself)
Dah laa cimet .. kau jangan nangis laa .. tak gune kau nangis cimet .. ape kau dapat ?? kau ingt dengan kau nangis tu die boleh kembali pade asal ke wehh ?? die dah lain la cimet ... ko pon dah tak boleh faham die kan ??..sabar laa cimet .. kalau jodoh kau takkan kemane ... :’(


Ermm .. hey readers ... ok guess what ?? ok aku gaduh9x lagi dengan irwan ... ermmm petang tadi kiteorg elok je .. ketawe mcm biase .. lepak mcm biase .. hmm ... tapi tibe-II die brubah sikap pade moody ... aku ade wat salah ke b ??? ... hmm .. kau slalu cakap aku tak faham kau ... wal hal kau tak sedar yang diri kau bnyak brubah sikap kan ??... hmmm...


Aku tak tahu nak buat ape lagi b ... atie aku sekarag ni betul-II kcewe ngn sikap , prangai dan prubahan kau .. knape skunk aku dah tak rase kasih sayang kau yang kau bg dulu kat aku b ??.. kenape b ... ape aku nak buat b ?? aku betul-II buntu ngan sume ni b ...


Aku tak tahu nak buat ape b ........ :’( tolong laa bgtau aku ape yg perlu aku buat tok tetap tengok kau ketawe b ?? ... aku rindu sangat-II kisah kite dulu ... :’(
YA ALLAH ... kau berikanlah aku ketabahan ya allah ... sesungguhnya aku tidak mampu menempuh halangan yg kau uji pade hubungan kami ya allah ... permudahkan lah segala urusan kami ... dan berkatilah hubungan kami yang terjalin ni :’(


Aku menangis lagi ...
Menangis... menangis... dan menangis ..
aku masih lagi menitiskan airmata ...
Masih meratapi hati yg tersakiti ..
Aku masih menangis lagi ....
Coba untuk menahan luka yang kian dalam ini...
Mencoba mengubati perihnya sendiri ...
Lalu aku hamburkan segala tanggisan :’(
Semoga tangisan ini dapat merubah
Segala luka lara dihati........


aku tak pernah mampu untuk meneruskan hubungan ini ..
Tanpa dirimu yang setia menemani :’(


B .... aku tak kuat dah nak tempuh semua ni b ... ape lg yang kau cuba menguji aku b ?? .... ape lg slah aku kat kau b ??.... aku tak faham ... aku betul2 buntu ... otak aku srabot ... !!!!!!!!!!!! ... mungkin kehilangan aku sementare dapat memberi kau satu rase KEHILANGAN DIRI aku pulak 
:(


                                         AKU RINDU KITE MASE MACAM NI DULU B ..... :'(
                                                SUMPAH AKU RINDU SEMUE NI .............. :'(

No comments:

Post a Comment