Welcome To My Blog! Do follow me , I'll hit you back . Tq :)

Tuesday, March 20, 2012

KISAH SAYE PULAK :)

Asalam :)
Okey ... hey all readers :’)
Hari ni aku nak citer pasal diri aku okeh ??.. selalu aku citer pasal HUBBY aku mushux tuh kan ??.. sampai tak sesempat nak kenal kan diri kat korang nih :)


Name saye NOOR THAQIFAH BINTI ANUAR yang menuntut di tingkatan 5 now .. korang lagi senang panggil aku CIMET n SHUN ... tp disebabkan mood alah-II gedik aku datang ni .. aku gune SHUN je lah .. sebab FB aku SHUN HEONG-JUN ...


Aku start sekolah menengah dekat SMK BANDAR PUTRA selame 4tahun .. then bertukar ke SMK PADUKE TUAN untuk form5 ni lah ... ramai yang peli kenape aku tibe-II tukar .. btw .. aku ni seorang pelajar yg agak degil dan kuat bergaduh -.-‘ ........... who’s care ??.. haha
Okeh .. aku ni pulak jenis yg senang di buat kawan sebab aku suke bekawan dengan orang YANG NAK BERKAWAN dengn aku .. tp stakat nak kawan ngan aku sebb nak aku BACKUP kau rase-II nye GODIE~


Aku ni jenis HAPPY GO LUCKY n kuat berleter ... itu adalah FAKTA yang memang tak dapat dinafikan .. heeee~ okeh dulu aku memang ade kawan BAIK SANGAT LAH KAN :D hahahahahhaha!!! ... tp dulu lah malas mau citer mehh ~ thats why aku cakap .. aku tak suke org yg BERKAWAN DENGAN AKU SEMATE-MATE NAK BACKUP ehh GODIE plisss ~


Dekat SEGAMAT nih aku cume ade 5orang yang aku percaye ... kedudukannye :


1. MOHD SAIFUL IRWAN
Nak tahu sape gerangan die ?? die nih selaku kekasih dan buah hati saye ... die jugak lah gule-II kapas kat hati saye ... kenape gule kapas ?? sebb die lembut n manis lah doe !!~


2. MOHD FAID ( jibam )
Nak tahu siape gerangan di atas ?? okeh die i orang ke-2 yang aku pecaye n sayang sebagai abang kandung aku sendiri ... kalau takde die .. tak tahulah nasib aku skunk ... die yang bnyak tolong aku ... nasihat kan aku ... buat aku marah !! buat aku nangis !! hahahah :D ... dielah abang aku :’) .... die selalu nasihat kan aku tok jage irwan baik-II n hargai irwan ... bile aku gaduh degan irwan .. dielah org tengah yg bantu tenang kan kepale aku :D .. yang paling best !! die suke buli aku ... :’) sayang kau abg !!:)


3. APIZ
Okeh ni lagi sorang brother aku ... die pon mcm jibam ... tp aku lg syg jibam heheh~ ... die plak jenis yang suke BOM-II aku sampai aku marah n lastly NANGIS !! ahhahahahahha .. ade skali tuh die cakap IRWAN jumpe betine lain .. padahal x .. rase nak tikam je kau PIZ !! ... n then die nih suke jadik MAMAT GAY dekat hubby aku .. sbok dok belai-II HUBBY aku hahahahah ! sampai die nih kene TRAJANG !! :D


4. ZUIRAH
Ini perempuan bnyak hati teging ... die ni sweet orangnye .. n die slalu ade time aku prlukan die .. ade skali tuh aku hilang irwan satu hari je kott .. ahhahaha tp aku punye gile dtg bagai kan hapeee ... si zue nie punyelah risau .. then malam tu jugak die dtg teman kan aku :’) .. thnks zue .. kau je kwa pompan yg aku TRUST ... btw ... aku nasihat kan bersabar ngn ape kau hadapi skunk .. aku still support kau okeh ??


5. R QIEY MOLCEY
Okey die ni aku tak penah jumpe pon dan aku tak tahu name die .. ape yang aku tahu .. die slalu teman aku bile aku nagis n gelak-II ... hahahahhaha mcm bodoo je kan :D.. tp hakikatnye .. die bnyak nasihat aku n bnyak tolong aku nasihat kan BF aku ... ehh jap aku gah chat die nih tanye name die .. die ckap org panggil die QIE-II ... hahahahahahahhahahahahhahahahahahhahahahahahahahahah cant stop laughing beb !! ... btw thanks friends teman aku nangis :D .. t kite hangout k .. aku bawak hubby aku :D


Maybe tuh je aku nak citer ... btw aku nih anak kacukan MELAYU THAILAND n aku dilahirka di HOSPITAL KOTA TINGGI ... 27 JUNE 95 tuh BEFDAY aku :)
Okeh bye-II :)

No comments:

Post a Comment