Welcome To My Blog! Do follow me , I'll hit you back . Tq :)

Saturday, March 17, 2012

SUKE DUKE KAMI #2

Asalam readers .... hey hari aku kurang sehat sikit .. koz kepale sakit-II but who’s care about me right ?? ... okey today aku nak story about my SWEET TRIPLE SWEET DAY wif my hubby sebelum die nak balik ipoh dulu .. maybe iter ni dah lame .. tapi aku rase macam nak share ngn korang :) .. tak salah kan nak kongsi kebahagiaan kami ?? ... korang nak jeles ?? hahhaha DONT CARE .. aku penconteng BLOG ni so suke hati aku nak conteng2 ape :D ... tp pape pon kepade yang ramai support hubungan kami aku ucapkan terime kasih sangt keh :)


Okey lets talk about him ... mase tuh brape hari je lg die nak berangkat ke ipoh :’( .. then dalam 3hari sebelum tuh kami luang kan mase KAW-II bersame .. menyanyi .. menggile ... sumenye bersame .. then mase tu jugak aku ni kuat makan .. asik nak ayam! Ayam ! dan AYAM !! .. die pon sanggup tunaikan semua permintaan aku ...then kiteorg slalu lepak taman mainan litar mai gitar puas2.. nyanyi kuat lepas kan kesedihan kami .. mase tuh tiap2 hari kami rekod ape kami buat ... SUMPAH LAWAK !!! salah satunye video kami rekod ... die nyanyikan lagu yg die cipte tok aku .. seriously so cute n romantic gilak ahh .. x penah ade GUYS yg layan akuu baik sangt mcm die layan aku ... seriously aku syg die sorang .. :’(


Tolong lah doakan kami bahagie ... :’(

sorry guys aku xboleh nak UPLOAD VIDEO LAGU yg die cipte .. koz lagu tu teramat berharge bagi kami :') if naa denga meh dtg umah aku .. aku nyanyikan :D
b.. sayang kau sangt!!!! Okey dah tataw naa citer ape :D

No comments:

Post a Comment