Welcome To My Blog! Do follow me , I'll hit you back . Tq :)

Thursday, March 15, 2012

SUKA DUKA KAMI #1

Hey pembace-II blog sekalian haha ! :’)
Okay maaf sebb dah lame aku tak update blog ni .. dah terbengkalai dah ken :)
Ermm .. ok skunk aku nak bgtahu korang sume about my new life ... maybe tak lah best bg korang tapi sempurne bagi aku ... sejak kehadiran sorang insan ni dalam hidup aku .. aku dah bnyak sangat berubah .. Alhamdulillah die bnyak bombing aku ... sebb kan die aku dapat balik keperceyaan kedue ibu bapa aku ... dan sebab die jugak lah aku semangat nak belajar .... sebab die jugak lah aku ada alas an untuk terus tersenyum dan ketawe..ya allah ... aku bersyukur sebab kau temukan aku dengan insan yang mampu mengubah hidup aku ... walaupun die tak sekacak dan sebaik lelaki lain .. aku tetap bersyukur kerana kau kurniakan insan yang penyabar , ikhlas dan sentiase membetulkan ape yang salah pada diri aku ...
MOHD SAIFUL IRWAN ... 23 TAHUN ... berasal dari IPOH ... mungkin tiada apa-II untuk di banggakan dari dia ...tapi bg diri aku .. aku bangga sebb aku dapat manusie sempurna macam die ... mungkin x sempurne pade pandangan org lain .. tp smpurne pade mate aku ..die penah cakap kat aku ...


IRWAN : aku suke tengok kau senyum b ... kau comel bile senyum ..
AKU : lau cm tuh aku nak nangis leh ??
IRWAN : aku nak tengok kau senyum b .. xsuke tengok kau sedih2 ... kalau kau sedih mcm ni ... aku xboleh nak senyum ..
AKU : yeke comel ?? kau ka slalu kutok-II aku burok kan3 ??
IRWAN : aku suke tengok kau buat muke nak nangis kau tuh !!! rase nak sepak-II




Die suke sangat buli-II aku .. kadang-II die suke tedang-II motor aku ... pas uh suke kutok-II aku .. die suke buat aku marah ! die penah pujok aku dalam hujan ... alahh mak aihh mcm HINDUSTAN !!! tp time tuh laa paling sedih ... koz ......................... ermmm ....... act ... die ade sakit ... paru-II die ... :’( kembang sebelah ... paru-II berair ... hmm ... die slalu batuk-II kuar darah .. depan mate aku die muntah darah ... subhanallah ... berat sangt mate aku yg memandang lagi berat die yg rase ... aku kadang-II nangis bile tringat die sakit ...


AKU : biey ... jgn sakit lagi ehh ?? ( smbil peluk die )
IRWAN : okey aku tak sakit dah ... :) <=- ( pretending xsakit )
AKU : kau jgn wat aku risau taw biey ...
IRWAN : takkan aku nak buat orang yang aku sayang sedih ?? :))


Ermm ....aku doakan kau cepat sembuh b ... byak betul halanga kan dalam hubugan kite b ??.. alhamdullillah dari tahon lepas smpai tahu nih kite masih kekal ... aku ingt lagi wehh ... kite nih gaduh bukan sebb kau ade pompan lain or aku ade pompan lain .. gaduh sebb bende yang x masuk akal ... sebab tu kite same xde sebab nak ucapkan kate putus ... aku ingat lagi mase kau nangis AIRMATE KAU KUAR DARAH !!! hahahhaha sumpah aku gelak guling-II b... mase tuh bukan main tengah feeling-II pas uh kau boleh plak nangis airmate darah ! aihhhh tak tahan toq aku nak gelak :) ............... maybe sampai sini je laa aku citer dulu ... t sambong :)

No comments:

Post a Comment