Welcome To My Blog! Do follow me , I'll hit you back . Tq :)

Wednesday, May 2, 2012

SUKA DUKA KAMI #18 ( sengsara hati )


ASALAM …WELCOME TO MY BLOGGER

Angin malam datang memeluk sayu …..
Airmata menjadi teman yang setia ……
Rembulan pula menebarkan cahaya ….
Tetapi mengapa aku berduka ??...

Setiap perhubungan ada ujian dari-NYA …
Terkadang sukar untuk ku tempuhi..
Di saat ini hati merintih hiba …
Mengenang segala duka lara …

Mengapakah ini yang ku terima ??..
Mengapa terlalu besar ujian yang KAU berikan pada kami ??..
YA ALLAH .. kau tabahkan lah hati ini …
Sesungguhnya terlalu besar ujian ini buatku ya ALLAH …

Tahukah kau wahai sayang …
Disaat ini aku amat memerlukan mu …
Disaat ini aku meratap hiba …
Hanya tanggisan dapat menemani ku ….

Mampukah aku menahan dugaan kali ini ??
Sayang … aku inginkan kau disamping aku tika ini ….
Menemani setiap tanggisku …

Senyumanmu …. Senda tawamu …
Sungguh ku rinduimu …
Tapi apa yang mampu aku lakukan tika ini ??
Hanya mampu menitiskan airmata ….

Setiap kenangan yang terukir indah itu ..
Akan membuatkan kita kadang-II menangis ..
Kerana kenangan indah itu tidak dapat kita ulangi …

Bisakah semuanya kembali ??...
Wahai hati …
Sabar lah dikau menantinya…
Tenanglah dikau saat ini…
Usahlah gusar kesetiaannya…
Kerana dia amat menyayangi diriku …
Berilah ia segenap kepercayaanmu …
Supaya tiada prasangka lagi di hati ini….

b…. aku rindukan kau … sumpah !! aku dah tak kuat b….
aku mohon …. Bimbing aku bangkit sperti dulu …
dimana aku kuat meniti kehidupan dan dugaan ini …
aku mohon .. temani aku melepaskan segala tanggisan hati ini….
Agar aku berdiri seperti dulu ….

Aku sayang kau b …. And aku tahu kau pun sama mcm aku ….
Merindui semua kenangan kita …
Tapi masa itu suntuk buat kita bersama….
Aku harap kau jua bersabarlah buat seketika…
Tika ini … kita sedang jalani satu dugaan yag berat ….

Aku harap kali ini kita tetap bersama menempuhi semua ini…
B … aku nak peluk kau sekuat hati aku …
Tapi sering sahaja ada halangan :(
Aku ingin lepaskan segala duka derita ini ….
Kerana aku tidak kuat untuk meniti dugaan ini lagi  ……



No comments:

Post a Comment